Thursday, February 11, 2010

nahhh...

tengs 4 de blog..luf it damn much..cmpi gase nk ngs bce nyew... ma hope pe yg pa ckp, pa wat... ma pon tlu syg kn pa... n my fmly too... you r my prince, my hubby , my baby , my darling , my hunny bunny .. ;))

ma nak bkias mg ta geti la kn..seyez ma ckp,, ma mg takan wat ag bnde bodo like dat but i want u olweys bside me...even pe pon jdk or lam pe pon mslh ma nk pa slu ad ngn ma..tlg jgn wat ma like b4 dis.. u know me ryte.. olweys pk jaoh ttg rltion niy.. ma hrp pa dpt lyn tuh....
*bnde jaat yg ta ptot aq wat n akan ku jdk kn pngajaran tuh , bia lah aq ngn dy jew yg twuu... kowg juz tlg doa kn kami temu dgn jln kebahagiaan dan mndpt restu dr semua... aminnnnn...........

epy anvsry too baby !! hope hbgn niy kekal smpi akhir hayat ite.. n sntse d selubungi dgn KEBAHAGIAAN , KECERIAAN , KASIH SAYANG, CINTA SUCI , dan trus kekal abadi....
hope ite tade gado2 ag.. n tetap dpt tittle SWEET CPL , SEMPOI CPL N LOVING CPL keyh syg... ;))

k la syg.. ma epy sgt2 aieni.. akhr nyew pa bce jgk blog yg ma cipta khas tok kamoo yg trsayang... ;))
n blog yg pa bg ma tuh,, wat aty ma epy n tros jdk rindu kat pa... ta sbr tgu weekend niy kn syg,.. ? ahh..pape pon,,i will back n c u.. k ea..
daaaaaaaaaaaaa~~ love youuuu......... ^_^

No comments: