Friday, November 23, 2012

Sampai bile ?

Kadang kadang aku tertanya diri aku, kenapa aku still nak?kenapa aku still boleh bertahan?kenapa?kenapa nak terus berpura pura macam semuanya ok sedangkan hati dah hancur?kenapa makin lagi lama, makin aku teringat?makin aku nak lupa makin dekat kenangan tu datang dekat aku sampai kadang kadang aku tak mampu nak kawal..Bila aku sorang, kenangan tu macam sengaja datang menyakitkan aty aku. Tiap kali dia bsama dengan dorang, akan datang satu perasaan BENCI yang bukan aku buat buat. aku try nak kawal tapi sekali pon aku tak boleh. 
Tolong lah ya Allah. aku merayu serendah rendahnya diri aku.. tolong hilangkan semua kenangan tu dari fikiran aku.aku taknak ingat walau siket. aku merayu ya Allah. aku betul betul dah tak larat. Aku tak tahu bila benda ni nak berakhir. Sampai bila Engkau nak uji kesabaran, ketabahan aku ya Allah? 

                                    

No comments: