Tuesday, August 28, 2012

Air Mata..

Salah ye cuba berbiat baik.?
Salah ye cuba jaga hati orang.?
Susah ye nak nampak kebaikan orang.?
Apa yang senang.?
Nampak kesalahan orang je kan.?
Itulah benda paling senang..
Kadang-kadang aku sendiri pon pelik dengan apa yang terjadi..
Setiap kali aku cuba jaga hati orang,cuba berniat baik..
Tapi lastly aku yang akan menangis juga..
Sebab orang takkan pernah cuba paham kenapa aku buat macam tu..
Haaa.. aku tak tahu apa lagi aku nak kena buat..
Aku cakap, salah.. Aku tak cakap salah..
Aku simpan,disuruh luah, Aku luah, tak boleh terima..
Apa guna aku cakap kalau akhirnya aku kena menangis juga.?
Takpelah.. Allah saje nak uji kesabaran dan ketabahan aku..
Aku redha..

#dari tadi aku tahan air mata ni, cuba tahan taknak nangis, tapi lastly i cant.. memang takkan boleh dalam sehari aku tak menangis.. air mata aku murah sebab KAU je.. ingat tu..

No comments: