Thursday, August 16, 2012

pesanan buatmu... :)

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. masih berkesempatan update blog :)
Harini takde ape nak share.. just nak sembang kosong je..
Dah dua hari terasa sunyi sangat..
Tapi nak buat macam mana..mungkin ni yang terbaik..
Rindu? SubhanaAllah.. hanya Allah saje yang tahu..
Betul orang cakap,, kalau kite ade masalah, tempat TERBAIK kite nak berkongsi,mengadu,,
adalah kepadaNYA yang ESA..
Alhamdulillah.. setelah puas mengadu,memohon,menangis semahu-mahu,,
DIA kurniakan ketenangan dalam diri ni.. Syukur.. :)
Pesanan buat kekasih yang dirindui.. 

" Semakin kuat dugaan, semakin dekat diri yang hina ni kepadaNya..Semakin hebat amarah dalam diri, semakin banyak doa kita kepadaNya..Semakin banyak masalah, semakin berani kita mengadu kepadaNya..Bukan niat nak menghukum kamu sayang.. tapi mungkin ini takdir kita..Mungkin semua yang terjadi ni kerana DIA mahu kita kembali kepadaNya..DIA lebih suka akan hambanya yang sentiasa memohon pertolongan dariNya..Berani mencuba sesuatu,ikutlah gerak hatimu.. Kerana DIA tahu apa yang terbaik dan DIA sentiasa ada dengan kita waktu susah dan senang..
Jika aku memang lahirnya dari tulang rusukmu, jangan kau bimbang, kerana aku pasti akan bersamamu.. tapi jika telah Allah tetapkan, aku bukan dari tulang rusukmu, aku hanya mampu mengucapkan terima kasih atas kasih sayang dan pengorbanan yang engkau berikan kepada aku selama ini.. aku sangat menghargainya.. terima kasih juga sebab sanggup melayan segala kerenah aku selama ini.. aku terlalu bersyukur kerana dipertemukan dengan orang sebaik kau.. layanan yang kau berikan kepada aku cukup sempurna, kau melayani aku seperti seorang bidadari.. tapi apakan daya, dugaan yang terlalu besar ni, masih belum kita temukan jalan penyelesaiannya.. aku hanya mampu berdoa dan berserah.. keputusan ditanganmu sayang.. aku terima apa saja kata-kata dari mulutmu..akan ku terima walau pedih macam mana sekali pun.. sebab hati ni menyanyangimu.. :) "

   ikhlas dari,
~kekasihmu~

No comments: