Sunday, August 12, 2012

luahan hati seorang perempuan...

Assalammualaikum semua.. 
ya Allah.. lamenya dah tak update pape kat blog ni..
around 7 bulan dah.. lame kan.. hihi..
nak bebel ape ekh?
sebab aku rasa semua yang jadik,semuanya lebih kurang sama je..
nak nikah then taknak.. nak then taknak..
maaf.. saya bukan patong.. 
saya ada perasaan bukan patong yang boleh awak buat sesuka hati..
main tarik tali.. 
sakit hati ni, hanya ALLAH je tahu..
kadang-kadang aku rasa diri "dia" macam tak serius dengan semua ni..
kalau rasa tak sedia lagi, please JANGAN BAGI HARAPAN..
kecewa bila hati ni dah terlalu mengharap..
kenapa tak pernah fikir dengan apa yang kau nak buat..
urm.. sebab tu ade "quotes" 
jangan berjanji bila gembira, jangan membuat keputusan bila marah..
selama mana hati seorang perempuan boleh bersabar? 
selama mana hati seorang perempuan boleh berpura-pura dia ok?
sedangkan hatinya terlalu kecewa,memendam segala rasa..
maaf..sabar.. 
hanya itu yang dapat kau katakan.. 
ye.. dan selagi aku mampu, aku boleh bersabar.. 
dugaan sentiasa datang membuatkan aku semakin matang..
aku tak tahu Allah turunkan dugaan ni samaada nak beri petunjuk :
HANYA MAHU MENGUJI KESABARAN DAN KEIKHLASAN AKU
atau
NAK TUNJUKKAN AKU BUKAN TERBAIK UNTUK KAU?
aku just boleh berdoa dan berserah pada Allah..
semoga Allah berikan yang terbaik untuk kehidupan aku..
aminn..

No comments: